TA STRONA UŻYWA COOKIES...


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim systemie.
Więcej informacji w naszej "polityce prywatności"

Baldowski Blog

POD  OSŁONĄ NIEBAPOD OSŁONĄ NIEBA
Wsiadasz do samolotu, jeszcze z tyłu głowy kołaczą się myśli o tym, co niedokończone, czego nie zdążyłaś zrobić, napięcia zbierają się w karku i zaciskają wokół szyi.
Porozmawiaj z niąPorozmawiaj z nią
Wysokie obcasy stukają o bruk. Krok jest szybki, nerwowy. Kolorowe szpilki i zgrabne kostki ich właścicielki.
Wdzięk BotticellegoWdzięk Botticellego
„Sandro powiedz mi, jak to zrobić? Możesz zdradzić mi swój sekret? ”
ZALOGUJ SIĘ

REGULAMIN

OFICJALNY Sklep internetowy firmy BALDOWSKI, działający pod adresem www.baldowski.pl prowadzony jest przez Monika Baldowska-Maksymowicz, z
siedzibą 42-200 Częstochowa, ul. Warszawska 411, NIP 949-170-75-28. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

DEFINICJE:
Oferta - towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.baldowski.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie.
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.baldowski.pl
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt.
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.baldowski.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Przeglądając ofertę należy wybrać model i rozmiar obuwia a następnie dodać do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć w koszyku przycisk „FINALIZACJA ZAMÓWIENIA” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
  3. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
  4. Kolejnym etapem jest wybranie metody zapłaty.
  5. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówione produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.
  6. Wszystkie ceny podane w sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena towaru podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa. Kody rabatowe obiniżają cenę produktów oferowanych tylko w cenach regularnych (bez zniżek).
  7. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
  8. Warunki wykonania obuwia na specjalne zamówienie:
    • czas oczekiwania do 14 dni
    • bez dodatkowych opłat
    • przy zamówieniu modelu z obniżoną ceną obowiązuje cena regularna (przed obniżką)

DOSTAWA
  1. Koszty wysyłki w obszarze Polski ponosi Sklep (także pierwszy raz przy wymianie na inny rozmiar/model) ,KOSZTY WYSYŁKI POKRYWA KLIENT z kategorii męskiej i outlet.
  2. Aż 95% zamówień zostaje dostarczonych już następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty lub złożenia zamówienia "za pobraniem".
  3. Realizujemy wysyłki na terenie całej Europy (dostawa poza obszar Polski następuje w ciągu 6 dni) oraz do USA. Koszt wysyłki zagranicznej jest stały i wynosi €15 na terenie Europy, €45 do USA , bez względu na formę płatności oraz ilość zamówionych par obuwia. Koszt wysyłki do Rosji, Ukrainy i Białorusi wynosi także €15 . Realizacja zamówienia zagranicznego następuje następnego dnia roboczego po wpłynięciu środków na konto sprzedawcy.
  4. W przypadku dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
  5. Przy zamówieniach zagranicznych jest możliwość zapłaty poprzez bank on-line, kartą płatniczą, poprzez system PayPal lub przedpłatą na konto w walucie
    PLN lub Euro.
  6. Dostawa w obszarze Polski realizowana jest poprzez firmę kurierską UPS, wysyłki zagranicznę poprzez Pocztę Polską.
  7. Podając nr listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej UPS można sprawdzić status przesyłki.

PŁATNOŚĆ
  1. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
    • pobranie (zapłata kurierowi firmy UPS przy odbiorze przesyłki)
    • bank on-line (bez kosztów, system Transferuj.pl)
    • karty płatnicze (bez kosztów)
    • PayPal (bez kosztów)
    • przedpłata na konto:

      konto w PLN:
      PKO BP 71 1020 1664 0000 3502 0022 0772 ; Monika Baldowska-Maksymowicz, 42-200 Częstochowa, ul. Warszawska 411

      konto w EURO:
      IBAN: PL28 1020 1664 0000 3602 0433 9438 ; SWIFT: BPKOPLPW ; Monika Baldowska-Maksymowicz, 42-200 Częstochowa, ul. Warszawska 411

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 21 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 21 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@baldowski.pl). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy - pdf 300KB, jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w sytuacji, gdy zakupiony towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, która została wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta). Dotyczy to produktów, które wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta. Są to towary wyraźnie zindywidualizowane, tak jak np. inny kolor podeszwy, cholewki lub rodzaj wykończeń.
  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności. WYJĄTKIEM JEST KOSZT WYSYŁKI POKRYTY PRZY ZAKUPIE TOWARU W CENACH PROMOCYJNYCH I OUTLETOWYCH, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 21 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  6. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: sklep BALDOWSKI,
    UL. KRAKOWSKA 45/23 lok 4, 42-200 CZĘSTOCHOWA a w każdym razie nie później niż 21 dni od dnia w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 21 dni.
  8. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu towaru.
  9. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Sklep internetowy nie przyjmuje "pobraniowych" przesyłek zwrotnych.

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. Sklep Baldowski jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady
    w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@baldowski.pl. Sklep Baldowski zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Prosimy o zwracanie obuwia na adres zakładu produkcji, skąd prowadzone są wysyłki: ZAKŁAD PRODUKCJI OBUWIA WIESŁAW BALDOWSKI, UL. WARSZAWSKA 411, 42-200 CZĘSTOCHOWA.
    istnieje możliwość skorzystania z formularza reklamacji - pdf 144KB.

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  1. Sklep Baldowski podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep Baldowski o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ZAKŁAD PRODUKCJI OBUWIA WIESŁAW BALDOWSKI, UL. WARSZAWSKA 411, 42-200 CZĘSTOCHOWA, mailowo pod adres sklep@baldowski.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z działaniem Sklepu.
  5. Sklep Baldowski zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem Baldowski a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu
    Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.